هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

بهترین عطاری پیروزی شرق تهران

عرقیات سنتی پیروزی

خرید از بهترین عطاری پیروزی شرق تهران  ؛

معرفی انواع ادویه جات آسیابی در عطاری محله پیروزی تهران:

حتما شما هم بدنبال بهترین عطاری و گیاهان دارویی در منطقه پیروزی تهران هستید. برای خرید انواع ادویه جات ارگانیک و خرید گیاهان دارویی و عرقیات و روغن های گیاهی بهترین فروشگاه عطاری محله پیروزی خیابان پرستار و خیابان نیروهوایی را بشناسید. شاید همیشه این سوال برای شما وجود داشته باشد که چطور می شود بهترین نوع ادویه جات را خرید کرد و از خرید خود مطمئن بود. چرا که اکثر شهروندان و خریداران ادویه جات و گیاهان دارویی بدلایل مختلف و سوء استفاده ف وشندگان به کالا و محصول مورد نظر خود دسترسی نمی یابند. در این مقاله قصد داریم شما را با انواع ادویه جات بیشتر آشنا کنیم.

لازم است بدانید که اکثر ادویه جات موجود در بازار دارای تنوع بالایی هستند و کیفیت آنها با هم متفاوت است. این موضوع از انواع فلفل گرفته تا زردچوبه و دارچین و زنجبیل و… صدق می کند. با این اوصاف اکثر افراد در انتخاب و خرید ادویه جات درجه یک سردرگم می شوند.

اما آیا می شود از شکل ظاهری ادویه جات کیفیت آنها را تشخیص داد؟

پاسخ این سوال خیر است. چرا که تجربه نشان داده است بسیاری از محصولات به ظاهر ارگانیک و گیاهی دارای درصد خلوص بسیار پایینی هستند و این موضوع در حوزه ادویه جات و گیاهان دارویی به مراتب بیشتر است.

از طرفی اگر پودر ادویه جات را تهیه میکنید باید مطمئن شوید که محصول خریداری شده اصل و بدون ناخالصی می باشد.

متاسفانه اغلب افراد سودجو با استفاده از روش های مختلف اقدام به تهیه پودرهای شبیه به ادویه می کنند که این شباهت هیچ وقت تضمین کیفیت را بدنبال ندارد.

حالا شاید برای شما هم جای سوال باشد که بهترین نوع محصولات ارگانیک را چطور تشخیص دهیم؟

همانطور که بیان شد بهیچ عنوان از روی شکل ظاهری ادویه جات نمی شود درصد خلوص آنها را تشخیص داد.

تشخیص ادویه جات اصل و تقلبی :

اگر تجربه مصرف ادویه جات خالص را داشته باشید حتما می دانید که سه فاکتور مهم در ادویه جاتی که در سبد غذایی تان دارید باید وجود داشته باشد.

  1. عطر
  2. رنگ
  3. طعم

هر چند که در برخی از این آیتم ها می توان براحتی دست برد و محصول فاقد اصالت را تولید کرد . البته این فاکتورها با توجه به محصول کشورهای مختلف متفاوت است.

بطور مثال بهترین نوع زردچوبه در هند تولید می شود. این نوع زردچوبه دارای رنگ دهی و عطر و طعمی بمراتب بیشتر از انواع دیگر آن را دارا می باشد. اگر چنانچه باز هم نسبت به خرید خود مطمئن نبودید می توانید از فروشنده تقاضای آسیاب در حضور خودتان را داشته باشید. ما در فروشگاه عطاری گل یاس این افتخار را داریم که تمامی ادویه جات را در حضور خودتان آسیاب و بسته بندی و عرضه کنیم.

آیا در ایران ادویه تولید و برداشت می شود ؟

در اینجا باید ذکر شود که کشور ایران با وجود تنوع گیاهی بسیار بالا ، متاسفانه برای کشت و پرورش اکثر ادویه جات مناسب نیست. چرا که اکثر ادویه جات نیاز به آب و هوایی مرطوب و استوایی دارند به همین دلیل است که بیشتر  ادویه جات از کشورهای آسیای شرقی و میانی وارد کشور می شوند. البته برخی از گیاهان مانند : سماق ، لیمو ، گشنیز ، زعفران ، فلفل قرمز و… در ایران کشت و تولید می شود. پس حالا به این موضوع پی بردید که ادویه مخصوص شهرهای مختلف ایران فقط نحوه ترکیب اختصاصی دارند و تمامی ادویه جات ( فلفل ، زردچوبه ، دارچین ، زنجبیل، جوزهندی، هل ، میخک و… ) وارداتی می باشند.

باید چه کنیم که در این بازار پر تلاطم از خرید خود مطمئن باشیم و از همه مهم تر محصولی را تهیه کنیم که برای سلامتی ما مفید باشد.

استفاده از ادویه جات سالم و ارگانیک می تواند در سلامت فرد تاثیرگذار باشد و اگر این ادویه جات تقلبی باشند هم اثر سوء در سلامت انسان خواهد داشت. لذا این موضوع اهمیت انتخاب بهترین محصولات را به ما یادآوری می کند.

عطاری و فروشگاه گیاهان دارویی گل یاس با فعالیت در زمینه عرضه انواع ادویه جات آسیابی و ادویه جات ایرانی و خارجی و گیاهان دارویی و عرقیات سنتی و روغن های گیاهی بصورت روغنگیری در حضور مشتری در محله پیروزی تهران و خیابان پیروزی ، نبش خیابان کریمشاهیان ( همایون ) فعال می باشد. ما به شما اطمینان می دهیم که چنانچه از محصولات ادویه جات رضایت نداشه باشین در حضور شما بهترین نوع ادویه جات را آسیاب و عرضه نماییم. با خرید از عطاری محله پیروزی ادویه جات ممتاز و کاملا ارگانیک را دریافت کنید.تا دیگر در زمان خرید ادویه جات و گیاهان دارویی دچار سردرگمی و شک و تردید نشوید.

 

عطاری یاس

خب در ادامه شما را با انواع ادویه جات موجود و گیاهان دارویی و زمینه فعالیت این عطاری در محله پیروزی آشنا می کنیم.

بهتر است بگوییم که تنوع محصولات عطاری محله پیروزی بسیار بالاست. پس بصورت جداگانه اکثر این محصولات را مورد بررسی قرار می دهیم.

انواع ادویه جات عطاری پیروزی ؛

بی شک غذای ما ایرانی ها بدون چاشنی ، هیچ طعم و مزه و خواصی ندارد و این موضوع و همچنین اعتماد مشتریان و از طرفی کیفیت محصولات باعث شد که یکی از پرفروش ترین محصولات عطاری پیروزی تهران ادویه جات آسیابی است. پس انواع این ادویه جات را معرفی میکنیم.

ادویه جات خارجی عطاری شرق تهران :

به احتمال زیاد تاکنون آوازه ادویه جات هندی و پاکستانی را شنیده اید. این ادویه جات نه تنها در ایران بلکه در سراسر جهان مشتری های خاص خود را دارند. بگونه ای که هندوستان قطب تولید و صادرات انواع ادویه جات با عطر و طعم و خواص بی نظیر در کل دنیا است. در این راستا و در جهت کسب رضایت مشتریان عزیز عطاری محله پیروزی تهران بهترین نوع این ادویه جات را تهیه و بصورت ارگانیک آسیاب و عرضه می کند. برخی از ادویه جات خارجی پرفروش و ارگانیک ، موجود در فروشگاه گیاهان دارویی پیروزی تهران بدین شرح می باشد :

زردچوبه :

زردچوبه که پرمصرف ترین ادویه محسوب می شود و اغلب دارای کیفیت و تنوع مختلفی در بازار می باشد.

روش کار عطاری یاس پیروزی تهران در عرضه زردچوبه بدین صورت است که زردچوبه قلم و تازه تهیه می گردد و در این فروشگاه آسیاب و بسته بندی و در اختیار مشتریان عزیز قرار می گیرد.

علت اینکار اطمینان دهي به مشتریان از خرید مطمئن و محصول درجه یک زردچوبه است.

ما در عطاری آنلاین پیروزی تهران این اطمینان را می دهیم که بهترین نوع زردچوبه را در اختیار مشتریان عزیز قرار دهیم.

دارچین :

و اما دارچین یکی دیگر از گیاهان پرمصرف و پرخاصیت است که طیف وسیعی از امراض را درمان و پیشگیری می کند.

یکی از خواص شگفت انگیز این گیاه دارویی این است که اگر آن را در برنامه غذایی خود قرار دهید و حداقل روزانه به مقدار دو گرم از دارچین را مصرف کنید در نتیجه پوستی جوان و شاداب خواهید داشت. اکثر افرادی که دارچین را در برنامه غذایی خود دارند نه تنها مشکل پیری زودرس ندارند بلکه سلول های بدن آنها در برابر انواع امراض مقاوم می شوند. این گیاه در درمان قند خون موثر است و یکی از گیاهان دوست قلب انسان است.

عطاری شرق تهران دارچین مرغوب خارجی را تهیه و در حضور مشتریان عزیز آسیاب می کند تا دغدغه خلوص محصول را در ذهن مشتری حل کند.

فلفل سیاه :

آیا می دانید که فلفل سیاه و سفید هر دو از یک گیاه بدست می آیند؟

تنها تفاوت فلفل سیاه و سفید در زمان برداشت آن است.

گیاه فلفل در ابتدا دارای میوه های سبز رنگی می باشد و درست قبل از زمان برداشت رنگ آن سفید می شود . این زمان با برداشت فلفل سفید به دست می آید . هر چه زمان برداشت دیرتر باشد فلفل ها رنگ سیاه تری به خود می گیرند.

ادویه فلفل سیاه یکی دیگر از ادویه های پر مصرف است که توسط کادر عطاری پیروزی تهران تهیه و آسیاب می شود. همچنین فلفل سفید در این فروشگاه به فروش می رسد.

عطر ، طعم و خلوص فلفل سیاه موجود را ما تضمین می کنیم.

فلفل قرمز :

بهترین فلفل قرمز موجود در فروشگاه گل یاس پیروزی ایرانی می باشد و تندی و طعم آن کاملا طبیعی می باشد.

فلفل قرمز بصورت آسیاب شده در فروشگاه عطاری یاس پیروزی موجود است .

زنجبیل :

این محصول هم در حضور مشتری آسیاب و تهیه می شود.

زنجبیل موجود دارای رنگ و عطر و کیفیت مطلوب و بهترین نوع موجود در بازار است.

از دیگر ادویه جات و محصولات را به شرح ذیل تهیه و در حضور مشتری در عطاری بزرگ پیروزی آسیاب و در اختیار شما عزیزان قرار می دهیم.

  • جوزهندی
  • میخک
  • هل
  • بادیان ستاره ای

ادویه جات ایرانی عطاری گل یاس :

ایران یکی از معدود کشورهایی است که بدلیل تنوع گیاهی بسیار بالا دارای گیاهان دارویی با خواص بی نظیر در سطح جهان است و از این نظر در دنیا شناخته شده است. بگونه ای که فقط در پهنه ایران حدود ۱۲۰۰ نوع گیاه اندمیک ( فقط در ایران ) وجود دارد.

که بخش ادویه های ایرانی موجود در عطاری پیروزی تهران به شرح ذیل است.

  • زیره
  • سماق
  • زعفران
  • گل محمدی
  • تخم گشنیز
  • گلرنگ
  • رازیانه
  • کنجد

خرید عرقیات سنتی از عطاری یاس پیروزی :

چنانچه قصد خرید عرقیات را دارید ، پیشنهاد ما خرید عرقیات سنتی و طبیعی است. این نوع عرقیات بدلیل روش تقطیر آن نسبت به عرقیات دیگر مرغوب تر است. تمامی عرقیات موجود در فروشگاه عطاری پیروزی از نوع سنتی و درجه یک می باشد.


چگونه اطمینان حاصل کنید که عطاری گل یاس پیروزی  همان محصولی را عرضه خواهد کرد که شما می خواهید ؟

ما با نیازسنجی و تجربه ای که در فروش محصولات گیاهی داریم تضمین کیفیت محصولات خود و اطمینان از اصالت و کیفیت ادویه های موجود و دیگر محصولات این ضمانت را می دهیم که اگر چنانچه محصول دریافتی شما هرگونه ایرادی داشت بدون قید و شرط مرجوع نمایید.

آدرس ما:

چنانچه خرید اینترنتی برای تان غیر ممکن است ، چه بهتر که با حضور گرم تان در فروشگاه عطاری گل یاس به آدرس : تهران . پیروزی . نبش خیابان کریمشاهیان به کسب و کار ما رونق ببخشید و خریدی مطمئن داشته باشید.مطمئنا از کیفیت محصولات و ادویه جات شگفت زده خواهید شد.

منتظر حضور پر برکت تان هستیم

atarigol

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *